Robot Rainbow Heart

04 huhtikuuta 2012

you won't take away my pride



mä piirtelen märillä sukilla sydämiä lattiaan , 
mä pelkään et rakastan enemmän ku mua rakastetaan . 
lopetin asian joka teki mut surulliseks . 
se tuntu oikeelta.
Silti tuntuu etten saa mitään aikaseks . 
mä oon kohta sokee jos en hoida mun tautia . 
mä siivoon huoneen ja sotken sen heti illalla . 
mä teen hassuja asioita enkä ymmärrä syytä .










otin torstain sinettipidennykset (: eka tippu jo tiistaina :(





 mulle on kuulunu hymyä , iloa , onnistumista , 
surua , pettymystä , tunnetta joka raapii sua sisältä. 
mut loppujen lopuks kaikki on ihan hyvin . 
oon huomannu et mun ympärille on kerääntyny monta ihanaa ihmistä lisää.









mul on olo et oon rohkeempi . kyl tää viel täst (:

♥:llä Dublawee

... mä haluun uuden ulkoasun :(
mut en osaa



4 kommenttia: