Robot Rainbow Heart

29 huhtikuuta 2012

laulakaa se laulu, joka sai mut aina nauramaan.

mä teen asioita joist tunnen ylpeyt . 
mä rakastan tota säätä mitä tuol on !
mua hymyilyttää 
ja tahon irtokarkkeja . ♥

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

olin viime lauantain helsingis 
ettimäs tennareit ja taisin innostuu liikaa .
aamul tuli h&m tilaus 
(mist oli jo aikasemmassa postauksessa) ,
sielt tuli jo kahet kengät ja nyt ostin kolmet lisää ...
tennarit oli 30e kpl ja noi sandaalit jotai 3e
ja ton laukun abt 7e ostin salille ku 
tarviin siel ain kaikki peseytymis
 jutut ni tonne mahtuu (:

ja nyt oon onnellinen fortiuksen salikortin omistaja !
sika hyvä paikka (: mul on 2 tutustumis lippuu 
jos joku kiinnostuu alottaa sitä mun kaa (: 


Photobucket



Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


noi kuvat on perjantailt ja eiliselt ,oli kyl mahtava päivä !
ihania ihmisiä ja ihana sää ja öää ♥

kuunnelkaa (: 
saa mut ainaki iha kylmilleväreille ):


♥:llä Dublawee (:

10 kommenttia:

  1. miks sä oot aina vaan kauniimpi, kerro mulle sun salaisuutes :--(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei mä rumenen päivä päivältä :D:D:D kerro oma salaisuutes ku oot aina nii söpö ja kaunis ja kaikkea :(

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    3. heihei ei ruveta huijaamaan ihmisiä, et tosiaan rumene ikinä! ja mulla mitää salaisuuksia ole :--DD

      Poista
  2. blogisi on todella hieno ja kuvissa olet kaunis :)

    http://sunnydaysdarknights.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. kaunis oot ! :-)


    http://essimoi.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. minkä kokonen jalka sulla on ? :)

    VastaaPoista