Robot Rainbow Heart

30 syyskuuta 2012

Anonyymi : miks oot ihan saatanan hiljanen?



Siis ihan vaan vittuillakseni ?
Eivaan on kyl paras tapa saada joku surulliseks ,vittuuntuneeks ja huonolle päälle. 
 Joo , jotkut saattaa vihtyy hiljasen , mut jos vähän miettii mitä sanoo ?
luuleeko ihmiset oikeesti et niiden pitää huomauttaa että toisen pitää puhuu enemmä ? 
Terveiseni sulle, jos tarkotus oli saada vitun heikko fiilis onneks olkoo , onnistuit . 
Mä en itse kestä olla hiljanen , mun mielest se ei oo mikään positiivinen piirre.
Mä oon tehny kaikkeni et mä rohkaistuisin . Ja teen vieläki , 
ja oon mun mielest onnistunu helvetin hyvin .
Tälläne lannistaa , ja vitusti .   


Te itenne mielestä niin helvetin rohkeet , 
tajutkaa et kaikil elämä ei oo
aina ollu niin ruusuil tanssimist . 
Hiljasuudel usein on oikeesti 
kunnon syy.

Ettekä naura mun pellelle , se on söpsö ♥
:llä Dublawee

6 kommenttia:

  1. wilma on ehkä puheliain ihminen sitten kun siihen tutustuu että päät kii tyhmät :((( kaikki ei oo samanlaisii deal with it

    VastaaPoista
  2. fuck off paska ano :---( wilma on ihana <3

    VastaaPoista
  3. älä välitä tommosista tyhmistä, sä oot ihana ja loisto, ei saa idiootit sua lannistaa ! ♥ i know the feeling :--(

    VastaaPoista
  4. kylhän sä joskus ku sua ei tuntenu oli hiljane mut et enää (: ! oot ihana <3

    VastaaPoista